Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3449
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПрисяжнюк, Станіслав Іванович-
dc.contributor.authorPrysyazhnyuk, Stanislav-
dc.date.accessioned2019-08-27T13:15:48Z-
dc.date.available2019-08-27T13:15:48Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПрисяжнюк С. І. Вплив малих форм активного відпочинку на розумову працездатність учнів початкової школи / С. І. Присяжнюк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 3. — С. 89-93.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3449-
dc.description.abstractВ роботі представлені результати вивчення залежності розумової працездатності школярів молодших класів (п=137) від рівня скроневого артеріального тиску та засобів їх оптимізації. Показано, що до початку першого уроку у більшості дітей скроневий артеріальний тиск був у нормі (праворуч 43,5 ± 0,41; ліворуч 43, 4 ± 0,47 мм рт. ст.), а також була відмічена хороша сила і рухливість нервових процесів з достатньо високим рівнем розумової працездатності. На кінець навчального дня відбувалося зниження скроневого ар- теріального тиску у 56,2, підвищення – у 34 відсотків дітей; у 9,5% школярів зміни не зареєстровані. Встановлено, що високий рівень розумової працездатності школярів пов'язаний з підвищенням скроневого ар- теріального тиску, низький – з гіпотонічними реакціями. Використання комплексу фізичних вправ (фізкультурної хвилинки) в режимі навчального дня покращує стан мозкової гемодинаміки, підвищуючи розумову працездатність школярів. The results of the research specifying the dependence of primary school pupils’ mental performance (p=137) from the level of temporal blood pressure and ways of their optimization are represented in the article. Pupils of the second and third grades of Kyiv’s secondary schools had their temporal blood pressure tested on both sides before the beginning and at the end of their school study; the level of their mental performance was defined by means of V. Ya. Anfimov’s and A. G. Ivanov-Smolenskyi’s methods. The first series of the research was conducted without using any small forms of an active rest (physical jerks); the second one – within the school days when the pupils had physical jerks according to specially elaborated complexes of physical exercises.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectздоровʼя школярівuk
dc.subjectфізкультурні хвилинкиuk
dc.subjectучні початкових класівuk
dc.subjectскроневий тискuk
dc.subjectрозумова працездатністьuk
dc.subjectschoolchildren’s healthuk
dc.subjectphysical jerksuk
dc.subjectprimary school pupilsuk
dc.subjecttemporal blood pressureuk
dc.subjectmental performanceuk
dc.titleВплив малих форм активного відпочинку на розумову працездатність учнів початкової школиuk
dc.title.alternativeInfluence of small forms of active rest on primary school pupils’ mental performanceuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf553.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.