Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3445
Title: Виховання цілісної картини світу у студентів художньо-графічного факультету в умовах пленерної практики
Other Titles: Educating students of graphic arts departments in the integrity of world vision within plein-air practice
Authors: Нагуляк, Петро Іванович
Nahulyak, Petro Ivanovych
Нагуляк, Петр Иванович
Keywords: пленер
композиція
план
колорит
plein air
composition
plan
colouring
Issue Date: 2016
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Нагуляк П. І. Виховання цілісної картини світу у студентів художньо-графічного факультету в умовах пленерної практики / П. І. Нагуляк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 3. — С. 71-75.
Abstract: У статті розкрито теоретико-методологічні та педагогічні умови пленерної навчально-творчої практики студентів у природному середовищі. Виявлено, що крім вирішення спільних завдань, пленерна практика включає композиційний пошук сюжету, заснований на здатності до аналізу і синтезу, на порівнянні пропорційних, конструктивних, тональних і колірних відносин. Обґрунтованоя, що саме за допомогою оригінальних рішень простору і форми, плану і колориту пленерної композиції можливо досягти певної цілісності, що необхідно для виховання цілісності бачення студентів, сформувати такі компоненти культури особистості як компетентність, когнітивність, креативність. There are revealed some theoretical and methodological fundamentals of the plein-air practice which presuppos- es a compositional plot search based on the ability to analyze and synthesize as well as to compare proportion, con- struction / design, tone and colour relations.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3445
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.pdf563.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.