Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3443
Назва: Формування комунікативної компетентності студентів бакалаврату вищої школи США
Інші назви: Formation of communicative competence of the us undergraduate students
Автори: Миропольська, Наталія Євгенівна
Федоренко, Світлана Вікторівна
Myropolska, Nataliia
Fedorenko, Svitlana
Ключові слова: комунікативна компетентність
комунікативні навички
загальноосвітня підготовка студентів у США
вища школа США
студенти бакалаврату
communicative competence
communication skills
the US general education
the US higher education
undergraduate students
Дата публікації: 2016
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Миропольська Н. Є. Формування комунікативної компетентності студентів бакалаврату вищої школи США / Н. Є. Миропольська, С. В. Федоренко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 3. — С. 60-65.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено особливості формування комунікативної компетентності студентів у процесі загальноосвітньої підготовки на бакалавраті у вищій школі США. Вказано на пріоритет комунікації в американській вищій школі як універсальної реальності суспільного буття, де комунікативні навички пронизують усі аспекти особистісного розвитку студентів, слугуючи підґрунтям для набуття ними академічного та соціокультурного досвіду. Окреслено цілі та специфіку комунікативної підготовки студентів як обов’язкової частини бакалаврської програми в американській вищій школі. Зазначено, що в ході цієї підготовки студенти стикаються з комунікативними моделями, спрямованими на прагматику письмової й усної комунікації, що забезпечує формування в них навичок ефективного спілкування, які входять до складу кому- нікативної компетентності. The article highlights communication in the US general education as an effective tool of shaping undergraduate students’ communicative competence. The notion of communicative competence refers to the knowledge of effec- tive and appropriate communication patterns and the ability to use and adapt that knowledge in various contexts. This pedagogical phenomenon relates to the knowledge required for interaction using language that is not only formally accurate but also contextually appropriate.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3443
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf563.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.