Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3443
Назва: | Формування комунікативної компетентності студентів бакалаврату вищої школи США |
Інші назви: | Formation of communicative competence of the us undergraduate students |
Автори: | Миропольська, Наталія Євгенівна Федоренко, Світлана Вікторівна Myropolska, Nataliia Fedorenko, Svitlana |
Ключові слова: | комунікативна компетентність комунікативні навички загальноосвітня підготовка студентів у США вища школа США студенти бакалаврату communicative competence communication skills the US general education the US higher education undergraduate students |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Миропольська Н. Є. Формування комунікативної компетентності студентів бакалаврату вищої школи США / Н. Є. Миропольська, С. В. Федоренко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 3. — С. 60-65. |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено особливості формування комунікативної компетентності студентів у процесі загальноосвітньої підготовки на бакалавраті у вищій школі США. Вказано на пріоритет комунікації в американській вищій школі як універсальної реальності суспільного буття, де комунікативні навички пронизують усі аспекти особистісного розвитку студентів, слугуючи підґрунтям для набуття ними академічного та соціокультурного досвіду. Окреслено цілі та специфіку комунікативної підготовки студентів як обов’язкової частини бакалаврської програми в американській вищій школі. Зазначено, що в ході цієї підготовки студенти стикаються з комунікативними моделями, спрямованими на прагматику письмової й усної комунікації, що забезпечує формування в них навичок ефективного спілкування, які входять до складу кому- нікативної компетентності. The article highlights communication in the US general education as an effective tool of shaping undergraduate students’ communicative competence. The notion of communicative competence refers to the knowledge of effec- tive and appropriate communication patterns and the ability to use and adapt that knowledge in various contexts. This pedagogical phenomenon relates to the knowledge required for interaction using language that is not only formally accurate but also contextually appropriate. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3443 |
Розташовується у зібраннях: | 2016 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
9.pdf | 563.17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.