Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3440
Title: Математизація освіти як умова реалізації наступності у навчанні студентів
Other Titles: Matematization of education as a necessary condition for realization of continuity while training students
Authors: Кисільова-Біла, В. П.
Дика, Наталя Дмитрівна
Денисенко, Євгенія Вікторівна
Dyka, Natalia Dmytrivna
Denysenko, Yevheniia Viktorivna
Keywords: наступність у навчанні студентів
математизація освіти
логічна структура поняття
система завдань для засвоєння понять
continuity in students’ training
matematization of education
logical structure of a concept
system of tasks for concepts assimilation
Issue Date: 2016
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Кисільова-Біла В. П. Математизація освіти як умова реалізації наступності у навчанні студентів / Кисільова-Біла Валентина Петрівна, Дика Наталя Дмитрівна, Денисенко Євгенія Вікторівна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 3. — С. 39-46.
Abstract: У статті схарактеризовано значення математизації освіти в підготовці майбутнього вчителя початкових класів на основі реалізації наступності при вивченні дисциплін «Математика», «Методика навчання математики в початковій школі» та «Інноваційні підходи у вивченні математики в початковій школі». Наступність у навчанні студентів представлена через взаємозв'язок і узгодженість тем вищеназваних навчальних дисциплін на прикладі засвоєння математичних понять, що означаються через рід і видові ознаки. Matematization of education acts as an essential factor of its development. Today a considerable number of sci- entists and researchers recognize it. This situation hardly finds a feedback in educational technologies among those who elaborate and implement them.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3440
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf713.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.