Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3436
Назва: Організація позааудиторної діяльності студентів з дисциплін про безпеку людини
Інші назви: Organization of students’ extracurricular activity within the discipline person’s safety
Автори: Гвоздій, Світлана Петрівна
Gvozdii, Svitlana Petrivna
Ключові слова: позааудиторна діяльність
культура безпечної життєдіяльності
освітній процес
extracurricular activities
safe life and activity culture
educational process
Дата публікації: 2016
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Гвоздій С. П. Організація позааудиторної діяльності студентів з дисциплін про безпеку людини / С. П. Гвоздій // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 3. — С. 12-17.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто позааудиторну діяльність як складову освітнього процесу щодо дисциплін з безпеки. Наводяться суттєві особливості, характеристики та вимоги до позааудиторної діяльності щодо дисциплін з безпечної життєдіяльності як цілісного процесу, учасники якого видозмінюються і самовдосконалюються. Запропоновані підходи до визначення змісту та видів позааудиторної діяльності щодо дисциплін з безпеки. Позааудиторна діяльність розглядається як діяльність, що: пов’язується з науково-дослідною роботою студентів; об’єднує між собою викладачів, студентів та організації, що опікуються безпекою; поєднує процес формування культури безпечної життєдіяльності із дозвіллям студентства для убезпечення його безпеки; спрямована на формування особистості безпечної типу. In the context of Ukraine's accession to the Bologna process the number of classroom hours has been significant- ly reduced whereas the portion of students’ self-guided work during extracurricular hours has increased. Therefore, there arises a need for the extracurricular activity which would contribute into the educational process as a whole as well as for the disciplines devoted to safety, in particular. The problem of students’ extracurricular activity (work) has been studied by many scientists. However, the disciplines devoted to various issues of safety alongside with the need for extracurricular activity for their actualization, promotion including enhancement of knowledge, safety skills, creation of the safe life and activity culture among students are still out of scientists’ sight. The aim of the article is to define the role of students' extracurricular activity in the educational process of higher educational insti- tutions within the disciplines devoted to safe life.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3436
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf566.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.