Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3415
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯновська, Лариса Григорівна-
dc.contributor.authorЯновская, Лариса Григорьевна-
dc.contributor.authorYanovska, Larysa Grygorivna-
dc.date.accessioned2019-08-22T11:16:20Z-
dc.date.available2019-08-22T11:16:20Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЯновська Л. Г. Формування у майбутніх учителів історії навичок емоційної саморегуляції у процесі педагогічної практики / Л. Г. Яновська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 1. — С. 87-92.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3415-
dc.description.abstractВ статті розглядається питання формування у майбутніх учителів історії умінь та навичок саморегу- лювання свого емоційного стану в рамках семінарських заняттях курсу «Теорія та методика викладання історії» та під час проходження студентами педагогічної практики. В дослідженні розглянуто поняття напруженості емоційного стану вчителя в педагогічній діяльності, запропоновано основні педагогічні умови за допомогою яких можна більш ефективно сформувати навички емоційної саморегуляції та професійної усталеності у майбутніх учителів історії. A very important issue of the education system is the problem of the quality of History teachers’ training. Teachers of History are trained at higher education establishments in accordance with the requirements assigned by the Ministry of Education of Ukraine which stipulate that the History teacher must undergo the appropriate theoretical, methodological and psycho-pedagogical training.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectсаморегуляціяuk
dc.subjectемоційний станuk
dc.subjectпрофесійна усталеністьuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.subjectself-regulationuk
dc.subjectemotional stateuk
dc.subjectprofessional stabilityuk
dc.titleФормування у майбутніх учителів історії навичок емоційної саморегуляції у процесі педагогічної практикиuk
dc.title.alternativeDevelopment of the future history teachers’ skills of emotional self- regulation within teaching practiceuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18.pdf342.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.