Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3415
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯновська, Лариса Григорівна-
dc.contributor.authorYanovska, Larysa Grygorivna-
dc.date.accessioned2019-08-22T11:16:20Z-
dc.date.available2019-08-22T11:16:20Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЯновська Л. Г. Формування у майбутніх учителів історії навичок емоційної саморегуляції у процесі педагогічної практики / Л. Г. Яновська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 1. — С. 87-92.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3415-
dc.description.abstractВ статті розглядається питання формування у майбутніх учителів історії умінь та навичок саморегу- лювання свого емоційного стану в рамках семінарських заняттях курсу «Теорія та методика викладання історії» та під час проходження студентами педагогічної практики. В дослідженні розглянуто поняття напруженості емоційного стану вчителя в педагогічній діяльності, запропоновано основні педагогічні умови за допомогою яких можна більш ефективно сформувати навички емоційної саморегуляції та професійної усталеності у майбутніх учителів історії. A very important issue of the education system is the problem of the quality of History teachers’ training. Teachers of History are trained at higher education establishments in accordance with the requirements assigned by the Ministry of Education of Ukraine which stipulate that the History teacher must undergo the appropriate theoretical, methodological and psycho-pedagogical training.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectсаморегуляціяuk
dc.subjectемоційний станuk
dc.subjectпрофесійна усталеністьuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.subjectself-regulationuk
dc.subjectemotional stateuk
dc.subjectprofessional stabilityuk
dc.titleФормування у майбутніх учителів історії навичок емоційної саморегуляції у процесі педагогічної практикиuk
dc.title.alternativeDevelopment of the future history teachers’ skills of emotional self- regulation within teaching practiceuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18.pdf342.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.