Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3414
Title: | Засоби підвищення мотивації у процесі вивчення іноземної мови |
Other Titles: | Means facilitating a rise in motivation while learning a foreign language |
Authors: | Яблонська, Тетяна Миколаївна Yablonska, Tetyana Mykolaivna |
Keywords: | мотив засоби підвищення мотивації рольові ігри заняття-дискусії заняття-діалоги motive means of motivation increase role-playing activities class-discussions class-dialogues |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Яблонська Т. М. Засоби підвищення мотивації у процесі вивчення іноземної мови / Т. М. Яблонська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 1. — С. 84-87. |
Abstract: | Статтю присвячено проблемі мотивації та причинам її виникнення при вивченні студентами іноземної мови. Також у статті розглянуто основні засоби підвищення мотивації при вивченні студентами іноземної мови. Приділено ретельну увагу використанню рольових занять, занять-дискусій, занять-діалогів, визначено їхню роль, позитивний вплив на студентів під час використання них на заняттях з іноземної мови, можливості імпровізувати, проявити творчі здібності, пропонувати власні рішення у різних нестандартних ситуаціях та наведено приклади. Nowadays the search of optimal means facilitating a rise in motivation while learning foreign languages is con- sidered to be the most objective necessity in modern society. Contemporary methodology takes into consideration the status of a foreign language as a means of communication and understanding in the world society as well as em- phasizes the necessity of the motivation aspect in foreign language study. The problem of motivation in education is burning, especially when dealing with a foreign language. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3414 |
Appears in Collections: | 2016 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.