Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3407
Назва: Діагностика готовності майбутніх вихователів до морально-духовного виховання дошкільників
Інші назви: Diagnostics of the future educators’ readiness for moral and spiritual education of preschool children
Автори: Монке, Олена Станіславівна
Монке, Елена Станиславовна
Monke, Olena Stanislavivna
Ключові слова: готовність
майбутні вихователі
морально-духовне виховання
дошкільники
критерії
показники і рівні готовності
readiness
moral and spiritual education
preschool children
indicators and levels of readiness
Дата публікації: 2016
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Монке О. С.Діагностика готовності майбутніх вихователів до морально-духовного виховання дошкільників / О. С. Монке // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 1. — С. 51-55.
Короткий огляд (реферат): У статті описано розуміння автором сутності феноменів «морально-духовне виховання дошкільників», «готовність до морально-духовного виховання дошкільників», зокрема засобами художньої літератури. Описано критерії, показники і рівні означеної готовності, запропоновано діагностичну методику готовно- сті майбутніх вихователів до морально-духовного виховання дошкільників засобами художньої літератури. Представлено узагальнені результати діагностичного експерименту за описаними рівнями. The aim of this article is the lighting of the current state of the future educators’ readiness for moral and spiritual education of preschool children by means of literature on the diagnostic phase of the experiment. In the article the author describes the essence of the phenomena "moral and spiritual education of preschool children", "readiness for the moral and spiritual education of preschool children", in particular by means of fiction. The criteria, indicators and levels of the readiness, proposed diagnostic technique of the future educators’ readiness for moral and spiritual education of preschool children by means of fiction are described.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3407
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf332.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.