Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3402
Назва: Проблема підготовки майбутніх вихователів до формування ціннісних орієнтацій у старших дошкільників
Інші назви: The problem of future preschool teachers’ training aimed at forming value orientations of the senior preschoolers
Автори: Величко, Тетяна Дмитрівна
Величко, Татьяна Дмитриевна
Velychko, Tetyana Dmytrivna
Ключові слова: підготовка
професійна діяльність
майбутні вихователі
ціннісні орієнтації
старші дошкільники
professional activity
future preschool teachers
Дата публікації: 2016
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Величко Т. Д. Проблема підготовки майбутніх вихователів до формування ціннісних орієнтацій у старших дошкільників / Т. Д. Величко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 1. — С. 27-30.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено теоретичному аналізу проблеми підготовки майбутніх вихователів до формування ціннісних орієнтацій у старших дошкільників. Проведено теоретичний аналіз психолого-педагогічної і методичної літератури з означеної проблеми та представлені поняття «підготовка майбутніх вихователів до формування ціннісних орієнтацій у старших дошкільників», «готовність майбутніх вихователів до формування ціннісних орієнтацій у старших дошкільників». In the context of further European integration, the Bologna process and the humanization of modern higher edu- cation in Ukraine in general, more emphasis is given to the personal, individual approach to vocational training of students. The priorities of higher education are not only the formation of students’ academic knowledge, skills and various professional work attainments, but also personal and professional development of the future specialist. The problem of personal and professional development of the student has especially high relevance in the conditions of future preschool teachers training, teachers of preschool educational institutions in particular, as these are the chil- dren of preschool age for whom the teacher is one of the most referent persons, an example for imitation, a standard for “copying” both as an example of behaviour and personal qualities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3402
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf322.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.