Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3390
Title: Критеріально-рівневий підхід до формування професійної культури майбутніх медичних фахівців молодшої кваліфікації
Other Titles: Criterion-level approach to the professional culture formation of future medical specialists of start-up qualification
Authors: Ящук, О. В.
Yaschuk, О. V.
Keywords: професійна культура
медичний фахівець молодшої кваліфікації
рівні
критерії
показники
professional culture
medical specialist of start–up qualification
levels, criteria and indicators
Issue Date: 2014
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Ящук О. В. Критеріально-рівневий підхід до формування професійної культури майбутніх медичних фахівців молодшої кваліфікації / О. В. Ящук // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 9-10. — С. 174-180.
Abstract: Фахівець, що виконує професійну діяльність в державному або громадському виробництві, повинен володіти професійною культурою. Сучасне виробництво висуває перед фахівцем певні вимоги, серед яких: наявність сформованої професійної компетентності, сформований професійний світогляд, відповідний рівень професійної підготовки, що включає психологічну і технологічну готовність до професійної діяльності, здатність до творчої активності у професійному середовищі. A specialist who performs a professional activity in the state or public production shall have a professional culture. Modern production confronts a specialist with certain requirements, including the existing professional competence, formed professional outlook, appropriate level of training that includes psychological and technological readiness for professional activity, ability for creative activity in the professional environment.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3390
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
27.pdf521.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.