Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3384
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛінь Хуацинь-
dc.contributor.authorLin Huaqin-
dc.date.accessioned2019-08-21T12:03:56Z-
dc.date.available2019-08-21T12:03:56Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЛінь Хуацинь. К определению особенностей фортепианной исполнительской культуры будущего учителя музыки / Лінь Хуацинь // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 9-10. — С. 137-146.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3384-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі формування виконавської культури вчителя музики. Фортепіанне виконавство розглядається як складний феномен музичної культури, в структурі якого виділяються такі компоненти як технологія, психологія, естетика, етика. Ці компоненти розглядаються в якості основних категорій педагогічного процесу. Formation of piano performance culture of the future teacher of music is one of the main questions of musical pedagogy, as it is directly related to the practical activities of the musician. Contemporary music pedagogy often treats musical performance music teacher as one of the most important components of its professional culture, along with elements such as music–theoretical and methodological competence.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectформування виконавської культуриuk
dc.subjectвчитель музикиuk
dc.subjectфеномен музичної культуриuk
dc.subjectcontemporary music pedagogyuk
dc.subjectprofessional cultureuk
dc.subjectfuture teacher of musicuk
dc.titleК определению особенностей фортепианной исполнительской культуры будущего учителя музыкиuk
dc.title.alternativeTo identify characteristics of piano performance culture of the future teacher of musicuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22.pdf544.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.