Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3376
Title: Формування мотивації до навчання у майбутніх учителів фізичної культурі засобами інтерактивних технологій
Other Titles: Формирование мотивации к обучению у будущих учителей физической культуре средствами интерактивных технологий
Formation of future physical training teachers’ motivation to study by means of interactive technologies
Authors: Турчак, А. Л.
Turchak, A. L.
Шевченко, А. О.
Shevchenko, A. A.
Keywords: мотивація
інтерактивні технології
професійна підготовка
професійна діяльність
учитель фізичної культури
викладач
студент
навчання
мотивация
интерактивные технологии
профессиональная подготовка
профессиональная деятельность
учитель физической культуры
преподаватель
студент
обучение
motivation
interactive technology
training
professional activities
physical training
teacher
student
teaching
Issue Date: 2013
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Турчак А. Л. Формування мотивації до навчання у майбутніх учителів фізичної культурі засобами інтерактивних технологій / А. Л. Турчак, А. О. Шевченко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №7-8. – С. 188–198.
Abstract: У статті розглядаються проблема формування мотивації до навчання майбутніх учителів фізичної культури засобами інтерактивних технологій, як однієї необхідних педагогічних умов фахової підготовки спеціалістів галузі фізичного виховання, спорту і здоров’я людини. Визначено актуальність проблеми впровадження інтерактивних технологій у навчальний процес факультетів фізичного виховання. З’ясовано, що концептуальною стратегією формування готовності майбутніх учителів до професійної діяльності є підвищення мотивації студентів до навчання. В статье рассматривается проблема формирования мотивации к обучению будущих учителей физической культуры средствами интерактивных технологий как необходимого педагогического условия профессиональной подготовки специалистов области физического воспитания, спорта и здоровья человека. Определены актуальность проблемы внедрения интерактивных технологий в учебный процесс факультетов физического воспитания. Выяснено, что концептуальной стратегией формирования готовности будущих учителей к профессиональной деятельности является повышение мотивации студентов к обучению. The article deals with the problem of future physical training teachers’ motivation to study by means of interactive technologies as one of the necessary pedagogical conditions of training of the specialists in the sphere of physical education. The relevance of the interactive technologies applying in the educational process of physical training departments is determined. It was ascertained that the conceptual strategy of the future teachers training is increasing students’ motivation to study.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3376
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Turchak Shevchenko.pdf550.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.