Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3365
Title: Педагогічна взаємодія як аналогова модель психологічного супроводу
Other Titles: Pedagogical cooperation as an analog model of the psychological guidance
Authors: Велитченко, Леонід Кирилович
Velytchenko, Leonid Kyrylovych
Keywords: педагогічна діяльність
педагогічна взаємодія
педагогічний дискурс
психологічний супровід
pedagogical activity
pedagogical co-operation
pedagogical discourse
psychological guidance
Issue Date: 2013
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Велитченко Л. К. Педагогічна взаємодія як аналогова модель психологічного супроводу / Л. К. Велитченко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №7-8. – С. 136-144.
Abstract: Наведено теоретичний аналіз педагогічної діяльності, вказано на педагогічний дискурс як елемент базової моделі педагогічної взаємодії, продемонстрована можливість використання зведень про педагогічну взаємодію для побудови аналогової моделі психологічного супроводу. The theoretical analysis of the pedagogical activity has been discussed which has pointed out on the pedagogical discourse as an element of the base model of the pedagogical cooperation, and also on a possibility to use the information according to the pedagogical cooperation for getting an analog model of the psychological guidance.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3365
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Velitchenko.pdf556.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.