Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3365
Назва: Педагогічна взаємодія як аналогова модель психологічного супроводу
Інші назви: Pedagogical cooperation as an analog model of the psychological guidance
Автори: Велитченко, Леонід Кирилович
Velytchenko, Leonid Kyrylovych
Ключові слова: педагогічна діяльність
педагогічна взаємодія
педагогічний дискурс
психологічний супровід
pedagogical activity
pedagogical co-operation
pedagogical discourse
psychological guidance
Дата публікації: 2013
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Велитченко Л. К. Педагогічна взаємодія як аналогова модель психологічного супроводу / Л. К. Велитченко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №7-8. – С. 136-144.
Короткий огляд (реферат): Наведено теоретичний аналіз педагогічної діяльності, вказано на педагогічний дискурс як елемент базової моделі педагогічної взаємодії, продемонстрована можливість використання зведень про педагогічну взаємодію для побудови аналогової моделі психологічного супроводу. The theoretical analysis of the pedagogical activity has been discussed which has pointed out on the pedagogical discourse as an element of the base model of the pedagogical cooperation, and also on a possibility to use the information according to the pedagogical cooperation for getting an analog model of the psychological guidance.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3365
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Velitchenko.pdf556.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.