Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3355
Назва: Авторитет викладача та ефективність спілкування
Автори: Яницька, О. Ю.
Іванюта, О. В.
Ключові слова: авторитет
спілкування
ідеал
психологічна дистанція
мимовільне наслідування
професійна деформація
thinking
visual and active thinking
figurative thinking
visual and figurative thinking
verbal and logical thinking
productive thinking
visual thinking
creativity
update of images
Дата публікації: 2013
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Яницька О.Ю. Авторитет викладача та ефективність спілкування / О. Ю. Яницька, О. В. Іванюта // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №7-8. – С. 77-85.
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваються актуальні проблеми формування та зміцнення авторитету викладача: зменшення психологічної дистанції зі студентами; підвищення загальної культури та інтелігентності викладача; розширення знань з педагогіки та психології вищої школи; впевненість у важливості проблем, які розв’язуються під час лекційних занять, і встановлення безпосереднього контакту з аудиторією (розмовна манера викладу, доброзичливе ставлення до запитань студентів під час лекцій тощо), відсутність вікової та професійної деформації. У статті аналізуються результати анкетування викладачів та студентів. The article deals with the determination of the visual thinking place and role in the system of cognitive activity. Thus, the different classifications of thinking are analyzed: cognitive development as a triad; the development of thinking, which is considered in the classical psychology; the parallel development of different kinds of thinking, etc. Visual thinking is regarded as the highest level of the development of mental activity visual forms. The auther emphasizes that one of the most significant indicators of the formed productive thinking is the interaction of visual, verbal and logical components at a high level development of each of them.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3355
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yanutska, Ivanuta avtor.pdf143.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.