Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3338
Назва: Професійна підготовка суднових механіків засобами міждисциплінарної інтеграції
Інші назви: Ship engineer professional learning by means of interdisciplinary integration teaching
Автори: Ляшенко, У. І.
Lyashenko, U. I.
Ключові слова: міждисциплінарна інтеграція
міжпредметні зв’язки
підготовка суднових механіків
знання
уміння
навички
професійно–орієнтовані дисципліни
interdisciplinary integration
interdisciplinary links
ship engineer teaching
knowledge and skills
professionally oriented subjects
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Ляшенко У. І. Професійна підготовка суднових механіків засобами міждисциплінарної інтеграції / У. І. Ляшенко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 9-10. — С. 60-66.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема підготовки суднових механіків вищих морських навчальних закладів засобами міждисциплінарної інтеграції; акцентується увага на міжпредметних зв’язках дисциплін різних циклів підготовки (математика, фізика, англійська мова (за професійним спрямуванням); доведено, що міждисциплінарна інтеграція дозволяє органічно поєднати нову тему однієї дисципліни з попередніми знаннями з інших дисциплін, створює найбільш сприятливі умови для ефективного засвоєння знань, умінь і навичок курсантами морських навчальних закладів освіти. The article is devoted to the problem of ship engineer professional learning by means of interdisciplinary integration teaching at higher maritime educational establishments; interdisciplinary links of different teaching cycles are pointed out (mathematics, physics and professional English); it is proved that interdisciplinary integration allows suitably connect new topic of one subject to previous and new knowledge of other ones, makes it possible to organize the most favorable conditions for effective cadet’s knowledge and skills learning at maritime educational establishments.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3338
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf138.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.