Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3324
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРеброва, Олена Євгенівна-
dc.contributor.authorРеброва, Елена Евгеньевна-
dc.contributor.authorRebrova, Olena Yevgenivna-
dc.date.accessioned2019-08-20T12:03:50Z-
dc.date.available2019-08-20T12:03:50Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationРеброва О. Є Акмеологічний контекст методики формування художньо-ментального досвіду студентів-музикантів та хореографів / О. Є. Реброва // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 7-8. — С. 146-152.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3324-
dc.description.abstractУ статті розкривається смисл та регулятивна роль акмеологічного підходу в цілісній організаційно–методичній системі формування такого досвіду. Акмеологічний контекст дослідження виявляється у визначенні а) відповідної матриці рівнів такого досвіду; б) особистісних фахових якостей, що дозволяють здійснити перетворення фахівця відповідно до мети фахового вдосконалення; в) технології інтенсифікації та оптимізації самоорганізації та саморозвитку студентів–музикантів та хореографів як художньо–ментальних процесів. The article reveals the meaning and regulatory function of the acmeological approach within an integral organizational and methodological system shaping this experience. The research of artistic and mental experience of music and choreography students was based on development of an organizational and methodological system with acmeological context.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectакмеологіяuk
dc.subjectакмеологічний підхідuk
dc.subjectпедагогічна акмеологіяuk
dc.subjectполіпарадигмальністьuk
dc.subjectхудожньо–ментальний досвідuk
dc.subjectacmeologyuk
dc.subjectacmeological approachuk
dc.subjecteducational acmeologyuk
dc.subjectpoliparadigmalityuk
dc.subjectartistic and mental experienceuk
dc.titleАкмеологічний контекст методики формування художньо-ментального досвіду студентів-музикантів та хореографівuk
dc.title.alternativeAcmeological Context of the Technique Shaping the Artistic and Mental Experience of Music and Choreography Studentsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23.pdf525.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.