Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3321
Назва: Основні синергетичні принципи в педагогіці
Інші назви: Основные синергетические принципы в педагогике
The basic synergetic principles in pedagogics
Автори: Тесленков, Олександр Юрійович
Teslenkov, Olexander Yuriiovych
Ключові слова: синергетичні принципи
самоорганізація
відкритість
нелінійність
нестійкість
synergetic principles
self–organization
openness
nonlinearity
instability
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Тесленков О. Ю. Основні синергетичні принципи в педагогіці / О. Ю. Тесленков // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 7-8. — С. 125-131.
Короткий огляд (реферат): У статті на основі аналізу наукової літератури розглянуто основні загальнонаукові синергетичні принципи: відкритості, нелінійності, нестійкості. Автором розкрито теоретичні аспекти використання зазначених принципів у педагогічній науці. In article on the basis of the analysis of scientific literature the basic general scientific synergetic principles are considered: openness, nonlinearity, instability. The author opened theoretical aspects of use of the specified principles in pedagogical science.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3321
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf514.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.