Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3305
Title: Формування художньо-стильових знань в процесі вузівської підготовки вчителя музики
Other Titles: Формирование художественно-стилевых знаний в процессе вузовской подготовки учителя музыки
Towards the definition of the concept “music teacher‘s ar-style competence“
Authors: Чай, Пенчен
Чай, Пэнчэн
Cai Pencheng
Keywords: професійна компетентність
художній стиль
вчитель музики
профессиональная компетентность
художественный стиль
эмпирические и теоретические знания
учитель музыки
professional competence
art style
empirical and theoretical knowledge
music teacher
Issue Date: 2013
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Чай Пенчен. Формування художньо-стильових знань в процесі вузівської підготовки вчителя музики / Пенчен Чай // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №5-6. – С. 244-252.
Abstract: Стаття присвячена розробці методики формування художньо-стильової компетентності майбутнього учителя музики. Зокрема, представлено низку методів і прийомів формування у студентів музично-педагогічного профілю емпіричних і теоретичних знань про художні стилі. Статья посвящена разработке методики художественно-стилевой компетентности будущего учителя музыки. В частности, представлен ряд методов и приемов формирования у студентов музыкально-педагогического профиля эмпирических и теоретических знаний о художественных стилях. Article is devoted to pedagogical development of art-style competence of music teachers. In particular, the author presented a number of methods of development of empirical and theoretical student’s knowledge of art styles.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3305
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cai Pencheng.pdf541.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.