Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3302
Title: Принципи побудови і загальна характеристика системи психологічної корекції осіб з психофізичними відхиленнями (на прикладі аутизму)
Authors: Душка, А. Л.
Keywords: система психологічної корекції
діти з психо-фізичними відхиленнями
сімейне виховання
psychological treatment
children with mental and physical deviation
family education
Issue Date: 2013
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Душка А. Л. Принципи побудови і загальна характеристика системи психологічної корекції осіб з психофізичними відхиленнями (на прикладі аутизму) / А. Л. Душка // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №5-6. – С. 231-238.
Abstract: В статті розглядаються принципи побудови і загальна характеристика системи психологічної корекції осіб з психофізичними відхиленнями (на прикладі аутизму). Теоретичною гіпотезою методології системи побудови корекційної роботи є ствердження про системні зміни в психіці дітей з аутизмом в процесі їх онтогенетичного розвитку. Проведене нами дослідження показало, що корекційна робота з дітьми з аутизмом приносить найбільш позитивні результати в разі раннього психологічного діагностування з подальшою корекційною дією в найбільш ранні етапи онтогенетичного розвитку. Досвід проведення психокорекційної роботи свідчить про необхідність чіткого дотримання організації життя дитини з аутизмом, як в умовах дошкільних установ, так і в умовах сімейного виховання. The paper describes the principles of construction and overall characteristics of system of psychological treatment of people with mental and physical disabilities (by the example of autism). Theoretical hypothesis of methodology of constructing a correctional work is the claim that there are system changes in the psyche of children with autism in the course of ontogenetic development. Our studies have shown that the correction work with children with autism brings the most positive results in the case of early diagnosis, followed by psychological remedial work at the earliest stages of ontogenetic development. The experience of the psycho-correction work demonstrates the need for strict observance of the organization of the life of a child with autism, both in terms of pre-schools and in family education.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3302
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dushka.pdf552.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.