Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3263
Назва: Духовність і музика в розвитку особистості майбутніх фахівців музичної освіти в сучасному освітньому просторі
Інші назви: Духовность и музыка в развитии личности в современном образовательном пространстве
The inwardness and music in process of forming personality at the contemporary education
Автори: Мусієнко-Репська, В. І.
Мусиенко-Репская, В. И.
Musiyenko-Repska, V. I.
Ключові слова: духовність
особистість
цінності
мистецтво
музична освіта
духовний розвиток
музика
освітній простір
inwardness
personality
values
art
music
music education
developments
education
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Мусієнко-Репська В. І. Духовність і музика в розвитку особистості майбутніх фахівців музичної освіти в сучасному освітньому просторі / Мусієнко-Репська, В. І. // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 7-8. — С. 24-29.
Короткий огляд (реферат): У статті представленно теоретичні позиції розвитку духовності особистості майбутніх випускників консерваторії, розкрита сутність ключових понять: «духовність», «особистість», «мистецтво», «цінності», «музична освіта» та «духовний розвиток особистості» майбутніх фахівців музичної освіти. The article deals with the theoretical stands of the development of inwardness of future conservatory alumnus“ personalities.Сharacteristics of social and culture circumstances of Ukraine, are crisis of inwardness are reviewed. In article the essence of key concept of the research are described: ‘inwardness’, ‘personality’, ‘art’, ‘music’, ‘values’, ‘music education’, ‘function of music education’ (cultural, cognitive, transform, axiological). The structural components of phenomenon ‘the moral development of personality of future specialists of music education’ are represented in it: value–approximated, cognitive–active, moral–ethic, emotional–ethic, axiological– reflexive
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3263
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Musiyenko-Repska V. I. .pdf507.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.