Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3250
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖелезняк, О. В.-
dc.contributor.authorZhelezniak, O. V.-
dc.date.accessioned2019-08-19T09:55:21Z-
dc.date.available2019-08-19T09:55:21Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЖелезняк О. В. Формування професіоналізму майбутнього вчителя з реалізації гендерного підходу у навчанні і вихованні старшокласників / О. В. Железняк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 5-6. — С. 183-190.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3250-
dc.description.abstractУ статті подано результати експерименту з вдосконалення професійної підготовки майбутніх учителів до реалізації ґендерного підходу у сучасній школі. Особливу увагу приділено висвітленню сутності і структури феномена професіоналізму майбут– нього вчителя з реалізації ґендерного підходу у навчанні і вихованні учнів, а також умов його формування. The article presents the results of the experiment of the professional training of teachers to implement gender perspective into education in modern school. Particular attention is paid to highlighting the essence and grounding of the phenomenon of professionalism of the future teacher with the implementation of gender perspective into education and teaching pupils at school, and the conditions of its formation.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectгендерний підхідuk
dc.subjectґендерний підхід в освітіuk
dc.subjectґендерне вихованняuk
dc.subjectпрофесіоналізм вчителя з реалізації ґендерного підходу в школіuk
dc.subjectgender perspectiveuk
dc.subjectgender perspective in educationuk
dc.subjectgender teachinguk
dc.subjectpedagogical professionalism of a teacher with the implementation of gender perspective into education and teaching school studentsuk
dc.titleФормування професіоналізму майбутнього вчителя з реалізації гендерного підходу у навчанні і вихованні старшокласниківuk
dc.title.alternativeForming future teachers’ professionalism in implementing gender perspective in the process of training and educating of the senior schoolchildrenuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhelezniak.pdf531.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.