Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3237
Title: Синергетичний підхід до реалізації розвивального навчання у початковій школі
Other Titles: Synergetic approach to the implementation of developmental education at elementary school
Authors: Лисенко, С. А.
Lysenko, S.
Keywords: синергетика
синергетичний підхід
розвиток
саморозвиток
технологія
розвивальне навчання
початкова школа
synergetic
synergetic approach
development
self– development
technology
developing education
elementary school
Issue Date: 2014
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Лисенко С. А. Cинергетичний підхід до реалізації розвивального навчання у початковій школі / С. А. Лисенко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 5-6. — С. 91-98.
Abstract: У статті характеризуються особливості впровадження синергетичного підходу до розвиваючого навчання в початковій школі. Охарактеризовані наукові погляди на проблему синергетики, синергетичного підходу в освіті, основні принципи цього підходу, його зв'язку з іншими підходами в педагогіці, можливості для розвитку і саморозвитку кожного учня. IIntroduction features of a synergistic approach to developing education in elementary school are considered in the article. Scientific views on the problem of synergetic, synergistic approach to education, basic principles of this approach and its relations with other approaches to pedagogy, opportunities for development and self–development of each student are characterized.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3237
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf525.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.