Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3223
Title: Толерантність як фактор професійної майстерності учителя початкових класів
Other Titles: Толерантность как фактор профессионального мастерства учителя начальных классов
Tolerance as a factor professional skills primary school teachers
Authors: Андрєєв, М. В.
Андрреев, Н. В.
Andreev, N. V.
Бабакіна, О. О.
Бабакина, О. А.
Babakina, O. O.
Keywords: толерантність
професійна майстерність
учитель
учитель початкових класів
загальноосвітній навчальний заклад
система роботи
толерантность
профессиональное мастерство
учитель
учитель начальных классов
общеобразовательное учебное заведение
система работы
tolerance
professionalism
teacher
teacher primary school
secondary school
the system works
Issue Date: 2012
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Андрєєв М. В., Бабакіна О. О. Толерантність як фактор професійної майстерності учителя початкових класів / М. В. Андрєєв, О. О. Бабакіна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 3-4. – С. 150-156.
Abstract: У статті проведено проблемно-орієнтовний аналіз структури толерантності вчителя, надано теоретичне обґрунтування системи роботи загальноосвітнього навчального закладу щодо формування толерантності вчителя, доведено, що процес формування толерантності вчителя загальноосвітнього навчального закладу доцільний в умовах обґрунтованої системи роботи, яка передбачає багатовекторну взаємодію вчителя з усіма суб’єктами педагогічного процесу. В статье проведен проблемноориентированный анализ структуры толерантности учителя, предоставлено теоретическое обоснование системы работы общеобразовательного учебного заведения по формированию толерантности учителя, доказано, что процесс формирования толерантности учителя общеобразовательного учебного заведения целесообразен в условиях обоснованной системы работы, которая предусматривает многовекторное взаимодействие учителя со всеми субъектами. This article presents the preliminary analysis of the problem-structure tolerance teacher, given the theoretical basis of operation of a comprehensive school teacher of tolerance, proved that the process of teacher tolerance comprehensive educational institution in a reasonable expedient of work that provides multilevel collaboration teacher with all the subjects of educational process.педагогического процесса.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3223
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Andreev, Babakina.pdf653.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.