Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3215
Назва: Педагогічний артистизм викладача іноземної мови: сутність, структура, критерії вияву
Інші назви: Pedagogical virtuosity of the teacher of a foreign language: essence, structure, criteria of expression
Автори: Андрейкова, І. Б.
Andreikova, I. B.
Ключові слова: викладач іноземної мови
педагогічний артистизм
сутність, структура і критерії педагогічного артистизму
педагогічний артистизм викладача іноземної мови
the teacher of a foreign language
pedagogical virtuosity
essence, structure and criteria of pedagogical virtuosity
pedagogical virtuosity of the teacher of a foreign language
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Андрейкова І. Б. Педагогічний артистизм викладача іноземної мови: сутність, структура, критерії вияву / І. Б. Андрейкова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 5-6. — С. 3-12.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено сутність, структуру й критерії вияву педагогічного артистизму як професійно важливої якості творчої й професійно успішної особистості викладача іноземної мови вищого навчального закладу. Продемонстровано різні дослідницькі підходи щодо тлумачення сутності педагогічного артистизму. Узагальнено провідні складові педагогічного артистизму викладача іноземної мови як основи опанування ним концепції педагогічної творчості. The essence, structure and criteria of expression of pedagogical virtuosity is reflected in the article as professionally important quality of creative and professionally successful identity of the teacher of a foreign language of a higher educational institution. Different research approaches concerning the interpretation of the essence of pedagogical virtuosity are shown. Leading components of pedagogical virtuosity of the teacher of a foreign language as bases of mastering of the concept of pedagogical creativity are generalized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3215
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf159.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.