Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3212
Title: Музична інтонація як проблема фортепіанної підготовки майбутніх учителів музики України та Китаю: методичний аспект
Other Titles: Musical intonation as a problem of piano training of future music teachers of Ukraine and China: methodical aspect
Authors: Чжао, Сін
Chzhao, Sin
Keywords: інтонація
музична інтонація
фортепіанна педагогіка
методика фортепіанного навчання
intonation
intonation of the music
piano pedagogy
piano teaching method
Issue Date: 2012
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Чжао Сін Музична інтонація як проблема фортепіанної підготовки майбутніх учителів музики України та Китаю: методичний аспект / Сін Чжао // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 3-4. – С. 116-122.
Abstract: У статті порушено питання актуальності та методичного аспекту роботи над музичною інтонацією в фортепіанній підготовці майбутніх учителів музики. Показані наукові погляди китайських, українських та російських музикантів, мистецтвознавців та педагогів. Визначено чинники, які зумовлюють вибір методів роботи над музичною інтонацією. In this paper, Zhao Xing touched on the relevance and methodological aspects of the work on the musical tone in the preparation of future teachers of piano music. Showing the position of the Chinese, Ukrainian and Russian musicians, artists and educators and scientists. The factors that influence the choice of methods of work on the musical intonation.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3212
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chzhao Sin.pdf515.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.