Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3192
Title: Екологія дитинства у сучасній освітній парадигмі: теоретичний аспект
Other Titles: Экология детства в современной образовательной парадигме: теоретический аспект
Ecology child welfare as an indicator of social environment of preschool age period
Authors: Соцька, Олена Петрівна
Соцкая, Елена Петровна
Sotska, Olena Petrivna
Keywords: екологія дитинства
фізичне благополуччя
психічне благополуччя
соціальне благополуччя
здоров’я
адаптація
ecology of childhood
prosperity
health
adaptation
Issue Date: 2014
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Соцька О. П. Екологія дитинства у сучасній освітній парадигмі: теоретичний аспект / О. П. Соцька // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 3-4. — С. 103-110.
Abstract: У статті розглядаються загальнотеоретичні засади екології дитинства. Розглянуто чинники благополуччя екології дитинства. Визначено мету екології дитинства. Визначено одне з ключових понять екології дитинства – здоров’я. Подано показники фізичного, психічного та соціального благополуччя дитини дошкільного віку. The article deals with the grounds of reorientation of environmental system of upbringing children of preschool age in the context of ecology of childhood. Background of distinguishing ecology of childhood from the ecology of manhood is studied. Indicators of prosperity (physical, mental, social) in the period of preschool age are given. Factors of providing welfare of ecology of childhood are also considered.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3192
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17.pdf533.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.