Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3178
Назва: Особливості концертмейстерської підготовки майбутніх учителів
Інші назви: Peculiarities of a future music teacher accompaniment training
Автори: Петренко, М. Б.
Petrenko, M.
Ключові слова: концертмейстерська підготовка
вчителі музичного мистецтва
концертмейстерські інтерпретаційні вміння
інтеграція
методи навчання
accompaniment training
teachers of Music
integration
training methods
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Петренко М. Б. Особливості концертмейстерської підготовки майбутніх учителів / М. Б. Петренко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 3-4. — С. 74-82.
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваються особливості комплексної концертмейстерської підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва, які полягають у необхідності формування концертмейстерських інтерпретаційних умінь, реалізації міждисциплінарних зв’язків між фаховими дисциплінами, комплексному застосуванні різноманітних методів та засобів навчання. The article deals with peculiarities of the complex accompaniment training of a future music teacher. The peculiarity of the analyzed training is considered in the necessity of skill formation which is essential for the practical purposes in musical training and education of schoolchildren, and in particular – the accompanist’s interpretation skills. The article highlights the following skills of creative imagery music samples interpretation: the ability of vocal and instrumental works performing analysis viewed through educational aspects, the ability to render verbal message and provide a musical show, the ability to ensure the performing ensemble with schoolchildren’s singing, to play from sight and transpose, the ability to transform and simplify the texture of the interpretation (to combine the accompaniment of a solo part or choral score), the ability to accompany a melody of a school song.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3178
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Peculiarities .pdf538.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.