Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3169
Назва: Філософські засади формування готовності майбутніх учителів іноземної мови до використання мультимедійних технологій у початковій школі
Автори: Костенко, А. А.
Ключові слова: мультимедійні технології
інформаційне суспільство
чуттєве пізнання
multimedia technologies
information society
sensory perception
Дата публікації: 2013
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Костенко А. А. Філософські засади формування готовності майбутніх учителів іноземної мови до використання мультимедійних технологій у початковій школі / А. А. Костенко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №3-4. – С. 210-215.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто філософські засади формування готовності майбутніх учителів іноземної мови до використання мультимедійних технологій у початковій школі. Зокрема, охарактеризовані особливості чуттєвого пізнання. The article focuses on philosophical foundation of developing foreign language teachers’ readiness to use multimedia technologies in primary school. Particularly, the specific features of sensory perception are characterized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3169
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kostenko.pdf513.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.