Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3146
Title: Розвиток фонаційного дихання як один з напрямів у роботі з формування голосової культури
Other Titles: Развитие фонационного дыхания как одно из направлений в работе по формированию голосовой культуры
Developmen of phonatory breathing as one of directions in the work concerning forming voice culture
Authors: Перетяга, Л. Є.
Перетяга, Л. Е.
Peretyaga, L. E.
Keywords: голос
газообмінне (фізіологічне) дихання
мовленнєве (фонаційне) дихання
голосова культура
майбутні учителі
voice
breathing of gas exchange
speech (phonatory) breathing
voice culture
prospective teachers
Issue Date: 2014
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Перетяга Л. Є. Розвиток фонаційного дихання як один з напрямів у роботі з формування голосової культури / Л. Є Перетяга // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 3-4. — С. 32-39.
Abstract: У статті автор розкриває поняття «фонаційне дихання», а також проводить порівняльну характеристику між газообмінним (фізіологічним) і мовленнєвим (фонаційним) видами дихання; розглядаються основні види дихання: черевне (діафрагмове), грудне (реберне), змішане (реберно–діафрагмове). Обґрунтовується необхідність формування змішаного (реберно–діафрагмального) типу для представників голосо–мовних професій з метою захисту мовного голосу від перевтоми і передчасного зношування. In the article the author reveals the definition of the concept «phonatory breathing» and also gives comparative characteristics between breathing of gas exchange and phonatory breathing. The main kinds of breathing are considered: abdominal (diaphragm), chest (costal), mixed (diaphragm–costal) ones.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3146
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf575.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.