Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3132
Назва: Результати експерименту з формування дидактичної культури майбутніх науково-педагогічних кадрів в аспірантурі
Автори: Авраменко, Богдана Володимирівна
Авраменко, Богдана Владимировна
Avramenko, Bohdana Volodymyrivna
Ключові слова: дидактична підготовка аспірантів
формування дидактичної культури майбутніх науково-педагогічних кадрів
дидактичная подготовка аспирантов
формирование дидактической культуры будущих научно-педагогических кадров
didactic training of post-graduate students
formation of didactic culture of future academic and teaching staff
Дата публікації: 2013
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Авраменко Б. В. Результати експерименту з формування дидактичної культури майбутніх науково-педагогічних кадрів в аспірантурі / Б. В. Авраменко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №3-4. – С. 17-25.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено результати експерименту з вдосконалення дидактичної підготовки майбутніх науково-педагогічних кадрів в аспірантурі. Особлива увага приділяється аналізу емпіричних фактів, здобутих упродовж тривалої дослідно-експериментальної роботи з організації дидактичної підготовки аспірантів на засадах принципу варіативності створення й поєднання необхідних для формування дидактичної культури умов. В статье отражены результаты эксперимента по совершенствованию дидактической подготовки будущих научно - педагогических кадров в аспирантуре. Особое внимание уделяется анализу эмпирических фактов, добытых на протяжении длительной опытно-экспериментальной работы по организации дидактической подготовки аспирантов по принципу вариативности создания и сочетания необходимых для формирования дидактичной культуры условий. The article presents the results of an experiment to improve didactic training of future academic and teaching staff in graduate school. Special attention is paid to the analysis of empirical evidence obtained during a long experimental work in the didactic training organization of postgraduate students by principle of creation and combination conditions needed to built didactic culture.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3132
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Avramenkorezult.pdf145.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.