Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3119
Title: Теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка організаційно-педагогічних умов моніторингу навчальних досягнень учнів старшої школи
Other Titles: Теоретическое обоснование и экспериментальная проверка организационно-педагогических условий мониторинга учебных достижений учащихся старших классов
Theoretical substantiation and experimental verification of organizational and pedagogical conditions for monitoring the academic achievement of high school students
Authors: Пліско, О. В.
Plisko, O. V.
Keywords: моніторинг
навчальні досягнення
організаційно-педагогічні умови
учні старшої школи
мониторинг
учебные достижения
организационно-педагогические условия
учащиеся старшей школы
monitoring
educational achievements
organisational and pedagogical conditions
senior pupils
school
Issue Date: 2012
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Пліско О. В. Теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка організаційно-педагогічних умов моніторингу навчальних досягнень учнів старшої школи / О. В. Пліско // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 3-4. – С. 83-87.
Abstract: У статті визначено поняття «моніторинг», «навчальні досягнення», «організаційно-педагогічні умови». Теоретично обґрунтовано організаційно-педагогічні умови моніторингу навчальних досягнень учнів старшої школи. Представлено результати експериментальної перевірки ефективності цих умов в освітньому процесі школи. В статье определены понятия «мониторинг», «учебные достижения», «организационно-педагогические условия». Теоретически обоснованы организационно-педагогические условия мониторинга учебных достижений учащихся старшей школы. Представлены результаты экспериментальной проверки эффективности этих условий в образовательном процессе школы. The notions “monitoring, “educational achievements”, “organisational and pedagogical conditions” have been defined. The organisational and pedagogical conditions of higher school pupils’ educational achievements monitoring have been theoretically grounded. The results of these conditions experimental check in the school educational space have been presented.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3119
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Plisko O. V..pdf499.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.