Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3085
Назва: Сутність і зміст поняття «авторитет» в історико-педагогічній ретроспективі
Автори: Юткало, С. Ю.
Ключові слова: авторитет
педагог
влада
повага
знання
функції
авторитет
педагог
власть
уважение
знание
функции
Дата публікації: 2013
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Юткало С. Ю. Сутність і зміст поняття «авторитет» в історико-педагогічній ретроспективі / С. Ю. Юткало // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №1-2. – С. 198-203.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто сутність поняття «авторитет» педагога, проаналізовано розвиток значення авторитету в історико-педагогічній ретроспективі, розкрито форми авторитету, висвітлені функції авторитету в різні періоди часу. В статье рассматривается сущность понятия «авторитет» педагога, проанализировано развитие значения авторитета в историко-педагогической ретроспективе, раскрыто формы авторитета, освещены функции авторитета в разные периоды времени. This article considers the essence of concepts «authority» of the teacher, analyses the development of the meaning of authority in historical and pedagogical retrospective review, describes the forms of authority, reports about the functions of authority in different periods of time.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3085
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yytkalo.pdf508.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.