Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3077
Title: Виховання дітей у СОС-дитячих містечках Австрії та Німеччини (історіографія проблеми)
Other Titles: Воспитание детей в СОС-детских деревнях Австрии и Германии (историография проблемы)
Upbringing of children in SOS children’s villages in Austria and Germany (historiography of the problem)
Authors: Карпенко, О. Є.
Карпенко, О. Е.
Karpenko, O. Y.
Keywords: СОС-дитяче містечко
діти-сироти
форми і методи виховання
Австрія
Німеччина
історіографія
СОС-детская деревня
дети-сироты
формы и методы воспитания
Австрия
Германия
историография
SOS Children’s Village
orphans
forms and methods of education
Austria
Germany
historiography
Issue Date: 2013
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Карпенко О. Є. Виховання дітей у СОС-дитячих містечках Австрії та Німеччини (історіографія проблеми) / О. Є. Карпенко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №1-2. – С. 158-164.
Abstract: У статті висвітлено історіографію проблеми виховання дітей у СОС-дитячих містечках Австрії та Німеччини – ключової ідеї освітньої концепції Германа Гмайнера (1919-1986), проаналізовано німецькомовні джерела, зокрема видання, які побачили світ у видавництві СОС-дитячого містечка у м. Іннсбрук. Звернуто увагу на форми і методи роботи з дітьми, підбір і працевлаштування СОС-педагогів, що є одним із важливих завдань, які стоять перед СОС-дитячими містечками у країнах Європи. В статье освещена историография проблемы воспитания детей в СОС-детских городках Австрии и Германии – центральной идеи образовательной концепции Германа Гмайнера (1919-1986), проанализировано немецкоязычные источники, в частности издания, увидевшие свет в издательстве СОС-детская деревня в г. Иннсбрук. Обращено внимание на формы и методы работы с детьми, подбор и трудоустройство СОС-педагогов, что является одной из важных задач, стоящих перед СОС-детскими деревнями в странах Европы. The article deals with the problem of historiography upbringing of children in SOS Children’s Village in Austria and Germany - the key ideas of educational concepts of Hermann Gmeiner (1919 - 1986), analysed the german-language sources of information, including editions, which were published in publishing firm of SOS Children’s Village in Innsbruck. It was taken note of the forms and methods of work with children, selection and employment of the SOS-teachers, which is one of the most important tasks standing for the SOS Children’s Villages in Europe.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3077
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Karpenko.pdf517.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.