Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3060
Title: | Формування готовності особистості до партнерської взаємодії як педагогічна проблема |
Other Titles: | Формирование готовности личности к партнерскому взаимодействию как педагогическая проблема The formation of a personal readiness towards the partner interaction as a pedagogical problem |
Authors: | Дем’яненко, М. С. Демьяненко, Марина Demjanenko, Marina |
Keywords: | взаємодія партнерська взаємодія готовність особистість педагогічна проблема взаимодействие партнерское взаимодействие готовность личность педагогическая проблема interaction partner interaction readiness personality pedagogical problem |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Дем’яненко М. С. Формування готовності особистості до партнерської взаємодії як педагогічна проблема / М. С. Дем’яненко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №1-2. – С. 86-91. |
Abstract: | У публікації на основі вивчення наукових джерел визначено поняття «взаємодія» та «партнерська взаємодія». Представлено результати аналізу сучасного стану проблеми формування готовності особистості до партнерської взаємодії. В публикации на основе изучения научной литературы определены понятия «взаимодействие» и «парнерское взаимодействие». Представлены результаты анализа современного состояния проблемы формирования готовности личности к партнерскому взаимодействию. On the basis of scientific literature study such notions as “interaction” and “partner interaction” are defined. The results of the analysis of present condition of formation of a personal readiness towards the partner interaction are given. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3060 |
Appears in Collections: | 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Demjanenko.pdf | 510.04 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.