Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2990
Назва: Ассерторические императивы высшей школы
Інші назви: Assertive imperatives of higher education
Автори: Борінштейн, Євген Руславович
Боринштейн, Евгений Руславович
Borinshteyn, Yevgen Ruslavovych
Ключові слова: ассерторический императив
образовательная деятельность
высшая школа
высокий уровень развития науки и техники
Дата публікації: 2018
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Борінштейн Є. Р. Ассерторические императивы высшей школы / Є. Р. Борінштейн // Методологія та технологія сучасного філософського пізнання : матеріали ІV Міжнар. наук. конф. (25-26 травня 2018 р., Одеса). — Одеса, 2018. — С. 4-6.
Короткий огляд (реферат): Украина является одним из бесспорных лидеров, показывая ряд негативных примеров отношения государства к образовательной деятельности высшей школы. Данный прискорбный факт и послужил основанием для данных тезисов. Высшее образование дает человеку не только необходимый объем специальных знаний в той или иной области науки, техники, литературы, искусства, но и другие, не менее важные навыки. Во время обучения в вузе, человек получает дополнительные знания в смежных областях, без которых сегодня не обойтись ни одному действительно грамотному и образованному человеку
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2990
Розташовується у зібраннях:Методологія та технологія сучасного філософського пізнання (2018)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Borinshteyn.pdf161.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.