Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2987
Назва: Соціокомунікативний підхід до дослідження мовної освіти в Україні
Інші назви: Socio-communicative approach to the study of language education in Ukraine
Автори: Самчук, Лариса Сергіївна
Samchuk, Larysa
Самчук, Лариса Сергеевна
Ключові слова: мовна освіта
соціокомунікативний підхід
соціокультурний підхід
нова парадигма освіти
Дата публікації: 2016
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Самчук Л. С. Соціокомунікативний підхід до дослідження мовної освіти в Україні / Л. С. Самчук // Методологія та технологія сучасного філософського пізнання : матеріали ІІІ Міжнар. наук. конф. (27 травня 2016 року, Одеса). — Одеса ; Дніпропетровськ, 2016. — С. 229-234
Короткий огляд (реферат): Мовна освіта як процес залежить від життя суспільства, від управління його соціальним розвитком; з іншого боку, результат мовної освіти ставить суспільство і його розвиток у залежність від себе, своєї ефективності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2987
Розташовується у зібраннях:Методологія та технологія сучасного філософського пізнання (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
samchuk.pdf120.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.