Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2985
Назва: Філософсько-освітній вимір концепту духовного здоров’я
Інші назви: The philosophical and educational dimension of the concept of spiritual health
Автори: Карленко, Наталія Вікторівна
Ключові слова: концепт духовного здоров’я
поширення філософських досліджень
антропологічна проблематики
ціннісна криза цивілізації
Дата публікації: 2016
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Карпенко Н. В. Філософсько-освітній вимір концепту духовного здоров’я / Н. В. Карпенко // Методологія та технологія сучасного філософського пізнання : матеріали ІІІ Міжнар. наук. конф. (27 травня 2016 року, Одеса). — Одеса ; Дніпропетровськ, 2016. — С. 221-226.
Короткий огляд (реферат): Духовне здоров’я у сучасних умовах досліджується на міждисциплінарній основі і є предметом аналізу філософів, культурологів, педагогів, психологів, соціологів та інших фахівців. Найбільш досліджуваною проблематика духовного здоров’я є у філософсько-освітньому на педагогічному аспектах, де воно розглядається через призму виховного ідеалу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2985
Розташовується у зібраннях:Методологія та технологія сучасного філософського пізнання (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
karlenko.pdf115.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.