Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2954
Title: Опыт развития критического мышления младших школьников на уроках математики
Authors: Бардашевская, Л.
Keywords: критическое мышление
приемы формирования критического мышления
обучение математике младших школьников
критичне мислення
прийоми формування критичного мислення
навчання математики молодших школярів
critical thinking
methods of forming critical thinking
teaching junior pupils mathematics
Issue Date: 2011
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Бардашевская Л. Опыт развития критического мышления младших школьников на уроках математики. / Л. Бардашевская // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – №11-12. – С. 198-203.
Abstract: В статье анализируются взгляды ученых о значении критического мышления в развитии личности младших школьников в учебной деятельности; рассматриваются возможности технологии «Развитие критического мышления через чтение и письмо», по формированию критического мышления у младших школьников на уроках математики; описывается опыт применения таких приемов, как синквейн и кластер в процессе обучения математике учащихся четвертого класса, который позитивно повлиял на формирование у них навыков критического мышления. У статті аналізуються погляди вчених на призначення критичного мислення в розвитку особистості молодших школярів у навчальної діяльності; розглядаються можливості технології «Розвиток критичного мислення через читання та письмо» з формування критичного мислення у молодших школярів на уроках математики; описується досвід застосування таких прийомів як сінквейн та кластер у процесі навчання математики школярів четвертого класу, який позитивно вплинув на формування в них навичок критичного мислення. The article analyzes the views of scientists about the importance of critical thinking in the development of junior pupils personality in learning activities, examines the opportunities of technology «Development of critical thinking through reading and writing» in forming critical thinking in primary school children at mathematics classes, describes the experience of using such techniques as cinquain and cluster in the process of teaching mathematics in fourth forms which positively influences on forming pupils’ critical thinking skills.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2954
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bardachevskaya.pdf474.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.