Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2927
Title: Вимірювання ступеня розвитку художньо-творчого мислення майбутніх вчителів літератури
Other Titles: Measuring the degree of artistic creative-thinking the future teachers of literature
Authors: Малецька, І. В.
Keywords: художня творчість вчителя
розвиток творчих здібностей
ступень розвитку художньо-творчих ознак
критерії визначення креативності студента-філолога
вимірювання рівня сформованості художньо-творчих здібностей
artistic creativity of teacher
degree of artistic and creative features
the criteria for determining student creativity of students-philologists
measuring of the level of formation of artistic and creative abilities
Issue Date: 2011
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Малецька І.В. Вимірювання ступеня розвитку художньо-творчого мислення майбутніх вчителів літератури. / І.В. Малецька // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – №11-12. – С. 47-53.
Abstract: У статті узагальнено результати визначення ступеня сформованості художньо-творчих здібностей майбутніх педагогів-словесників на основі аналізу літератури, інтерв’ю з організаторами навчально-виховного процесу, спостереження і тестування студентів та науково-педагогічних працівників низки педагогічних ВНЗ. The article summarizes the results of determining the degree of formation of artistic and creative abilities of future teachers-philologists which is based on literature analysis, interviews with the organizers of the educational process, observation and testing of students and teaching staff a number of pedagogical universities.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2927
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Maletska vumir.pdf507.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.