Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2921
Назва: Досягнення, стан та перспективи розвитку художньо-естетичної освіти в Україні
Автори: Любарська, Лоріна Миколаївна
Ключові слова: образотворче мистецтво
художньо-естетична освіта
навчально-виховний процес
програми
підручники
художній образ
fine arts
artistic-aesthetical education
teaching-educational process
programs
teaching boors
artistic image
Дата публікації: 2011
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Любарська Л. Досягнення, стан та перспективи розвитку художньо-естетичної освіти в Україні / Л. Любарська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – №11-12. – С. 23-29.
Короткий огляд (реферат): Стаття містить роздуми й міркування про: сутність виховного потенціалу мистецтва та розвиток специфічних для креативних здібностей особистості універсальних якостей; стан художньо-естетичної освіти в Україні та проблеми удосконалення якості викладання мистецьких дисциплін, зокрема предмету «Образотворче мистецтво»; шляхи та напрями удосконалення естетико-виховної системи у загальноосвітніх навчальних закладах. The article consists ideas about: the essence of educative potential of art and development of creative personal abilities and universal qualities; the state of artistic and aesthetic education in Ukraine and about problems of quality development of artistic discipline; also «Fine Arts» discipline; the ways and directions of aesthetical – educative system development in comprehensive.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2921
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lybarska.pdf96.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.