Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2885| Title: | Особливості уроку з погляду суб’єктивізації процесу навчання | 
| Authors: | Сокаль, Марія Анатоліївна Sokal, Mariia Anatoliivna Сопка, С. | 
| Keywords: | суб’єктивізація  процесу навчання засоби суб'єктивізації | 
| Issue Date: | 2019 | 
| Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | 
| Citation: | Сопка С., Сокаль М. Особливості уроку з погляду суб’єктивізації процесу навчання / С. Сопка, М. Сокаль // Матеріали XХV наукової конференції здобувачів вищої освіти «Історичний досвід і сучасність»: зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2019. – № 37. – С. 65-72. | 
| Abstract: | Сучасна модернізація школи, переосмислення принципів і методів навчання, розвиток освітніх технологій та ін. не можуть не позначитися на баченні проблеми участі школяра в процесі навчання як суб'єкта навчання. Реалізація особистісно - орієнтованої системи навчання вимагає зміни «векторів» у педагогіці від навчання кимось до самостійного навчання. Отже, змінюється стратегія навчання: не планувати єдину, загальну й обов'язкову для всіх лінію розвитку, а допомагати кожному учневі з наявним в нього досвідом пізнання вдосконалювати свої індивідуальні здатності, розвиватися як особистість. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2885 | 
| Appears in Collections: | Випуск 37 | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Sopka S., Sokal M.pdf | 100.15 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
