Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2885
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСокаль, Марія Анатоліївна-
dc.contributor.authorSokal, Mariia Anatoliivna-
dc.contributor.authorСопка, С.-
dc.date.accessioned2019-08-05T10:42:31Z-
dc.date.available2019-08-05T10:42:31Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСопка С., Сокаль М. Особливості уроку з погляду суб’єктивізації процесу навчання / С. Сопка, М. Сокаль // Матеріали XХV наукової конференції здобувачів вищої освіти «Історичний досвід і сучасність»: зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2019. – № 37. – С. 65-72.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2885-
dc.description.abstractСучасна модернізація школи, переосмислення принципів і методів навчання, розвиток освітніх технологій та ін. не можуть не позначитися на баченні проблеми участі школяра в процесі навчання як суб'єкта навчання. Реалізація особистісно - орієнтованої системи навчання вимагає зміни «векторів» у педагогіці від навчання кимось до самостійного навчання. Отже, змінюється стратегія навчання: не планувати єдину, загальну й обов'язкову для всіх лінію розвитку, а допомагати кожному учневі з наявним в нього досвідом пізнання вдосконалювати свої індивідуальні здатності, розвиватися як особистість.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectсуб’єктивізація процесу навчанняuk
dc.subjectзасоби суб'єктивізаціїuk
dc.titleОсобливості уроку з погляду суб’єктивізації процесу навчанняuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Випуск 37

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sopka S., Sokal M.pdf100.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.