Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2856
Назва: | Використання інтерактивних технологій навчання у профілактиці буллінгу серед школярів |
Інші назви: | Use of interactive learning technologies in bullying prevention among schoolchildren |
Автори: | Ігрушко, Анастасія Юріївна |
Ключові слова: | буллінг свідоме насильство або агресія наслідки буллінгу Olweus Bullying Prevention Program Ден Ольвеус KiVa Antibullying Program команда зв’язків G.R.E.A.T. (Gang Resistance Education And Training) FearNot! |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Ігрушко А. Ю. Використання інтерактивних технологій навчання у профілактиці буллінгу серед школярів / А. Ю. Ігрушко // Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства : матеріали ІІ Міжнар. наук. конф. (26-27 травня 2017 року, Одеса). — Одеса, 2017. — С. 211-216. |
Короткий огляд (реферат): | Буллінг – це соціально-психологічне явище, що позначає прояви свідомого насильства або агресії в колективі, засноване на соціальних стосунках між членами групи. Наслідки буллінгу можуть бути вкрай небезпечними не тільки безпосередньо для жертви, а й для буллерів та представників соціального оточення, де відбувається ситуація насильства |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2856 |
Розташовується у зібраннях: | Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства (2017) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Igrushko.pdf | 148.38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.