Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2852
Назва: Філософія бренду вищого навчального закладу в умовах соціокультурних трансформацій освітнього середовища
Інші назви: Philosophy of the brand of a higher educational establishment in the conditions of socio-cultural transformations of the educational environment
Автори: Єрмакова, Світлана Станіславівна
Ермакова, Светлана Станиславовна
Yermakova, Svitlana Stanislavivna
Ключові слова: бренд
соціально-філософське дослідження
методи вимірювання результатів
Дата публікації: 2017
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Єрмакова С. С. Філософія бренду вищого навчального закладу в умовах соціокультурних трансформацій освітнього середовища / С. С. Єрмакова // Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства : матеріали ІІ Міжнар. наук. конф. (26-27 травня 2017 року, Одеса). — Одеса, 2017. — С. 250-254.
Короткий огляд (реферат): У вітчизняній науці комплексне соціально-філософське дослідження феномена бренду ще не здійснювалося. Бренд в умовах сьогодення є частиною усіх процесів не лише компаній, а й навчальних закладів, і такі інструменти маркетингових комунікацій, як реклама, паблік рілейшнз, впровадження освітніх стартапів, освітні ярмарки чи конференції, навчальні семінари, тренінги, коучинг-інтенсиви, пряма почтова розсилка, допоміжні матеріали та ін. відіграють важливу роль в освітньо- інформаційному бренді вищого навчального закладу (ВНЗ)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2852
Розташовується у зібраннях:Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yermakova.pdf144.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.