Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2852
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄрмакова, Світлана Станіславівна-
dc.contributor.authorЕрмакова, Светлана Станиславовна-
dc.contributor.authorYermakova, Svitlana Stanislavivna-
dc.date.accessioned2019-08-02T11:41:14Z-
dc.date.available2019-08-02T11:41:14Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЄрмакова С. С. Філософія бренду вищого навчального закладу в умовах соціокультурних трансформацій освітнього середовища / С. С. Єрмакова // Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства : матеріали ІІ Міжнар. наук. конф. (26-27 травня 2017 року, Одеса). — Одеса, 2017. — С. 250-254.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2852-
dc.description.abstractУ вітчизняній науці комплексне соціально-філософське дослідження феномена бренду ще не здійснювалося. Бренд в умовах сьогодення є частиною усіх процесів не лише компаній, а й навчальних закладів, і такі інструменти маркетингових комунікацій, як реклама, паблік рілейшнз, впровадження освітніх стартапів, освітні ярмарки чи конференції, навчальні семінари, тренінги, коучинг-інтенсиви, пряма почтова розсилка, допоміжні матеріали та ін. відіграють важливу роль в освітньо- інформаційному бренді вищого навчального закладу (ВНЗ)uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectсоціально-філософське дослідженняuk
dc.subjectметоди вимірювання результатівuk
dc.titleФілософія бренду вищого навчального закладу в умовах соціокультурних трансформацій освітнього середовищаuk
dc.title.alternativePhilosophy of the brand of a higher educational establishment in the conditions of socio-cultural transformations of the educational environmentuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yermakova.pdf144.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.