Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2833
Title: Художньо-образна інтерпретація філософського знання як оптимальний засіб трансляції морально-етичних цінностей
Other Titles: Artistic-figurative interpretation of philosophical knowledge as the optimal means of translation of moral and ethical values
Authors: Юшкевич, Юлія Сергіївна
Юшкевич, Юлия Сергеевна
Yushkevych, Julia Sergiivna
Keywords: уявлення про добро та зло
аксіосфера моралі
емоційна та раціональна форми пізнання
морально-етичні цінності
художньо-образна інтерпретація
Issue Date: 2017
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Юшкевич Ю. С. Художньо-образна інтерпретація філософського знання як оптимальний засіб трансляції морально-етичних цінностей / Ю. С. Юшкевич // Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства : матеріали ІІ Міжнар. наук. конф. (26-27 травня 2017 року, Одеса). — Одеса, 2017. — С. 111-114.
Abstract: Під час здійснення морального вчинку чи оцінювання поведінки іншого людина керується, в першу чергу, не абстрактним уявленням про добро та зло, а саме почуттям, що викликане цією подією; тобто формування змістовної сторони аксіосфери моралі передбачає не лише виробництво цінностей в соціальному процесі, а й наявність емоційних переживань на рівні індивідуальної свідомості. Саме завдяки моральним почуттям, що виникають під час цього емоційного переживання, репрезентовані знання про загальноприйняті в соціумі морально-етичні цінності набувають імперативного характеру. В контексті порівняння емоційної та раціональної форм пізнання слід зазначити, що сама специфіка процесу набуття морального знання значною мірою унеможливлює логічне пояснення морально-етичних цінностей
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2833
Appears in Collections:Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yushkevych.pdf142.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.