Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2746
Title: Зміст педагогічної підготовки майбутніх учителів як об’єкт конструювання
Other Titles: Содержание педагогической подготовки будущих учителей как объект конструирования
The future teachers’ pedagogical training contents as the object of construction
Authors: Яблонська, Тетяна Миколаївна
Яблонская, Татьяна Николаевна
Yablonska, Tetyana Mykolaivna
Keywords: педагогічна підготовка
зміст педагогічної підготовки
принцип рольової перспективи
педагогическая подготовка
содержание педагогической подготовки
принцип ролевой перспективы
pedagogical training
pedagogical training contents
the principle of the role perspective
Issue Date: 2012
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Яблонська Т. М. Зміст педагогічної підготовки майбутніх учителів як об’єкт конструювання / Т.М. Яблонська// Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 1-2. – С. 15-21.
Abstract: У статті розкриваються головні ідеї принципу рольової перспективи, які виступають методологічною базою структурування змісту педагогічної підготовки майбутніх учителів. В статье раскрываются основные идеи принципа ролевой перспективы, которые выступают методологической базой структурирования содержания педагогической подготовки будущих учителей. Тhe main ideas of the principle of the role perspective which are considered to be the methodological base of the future teachers’ pedagogical training contents structure are discovered in the article.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2746
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yablonskaya.pdf119.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.