Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2720
Назва: Споживча соціалізація як відповідь поширенню консьюмеризму в Україні
Інші назви: Consumer socialization as a response to the spread of conscientiousness in Ukraine
Автори: Зоська, Яна Володимирівна
Ключові слова: консьюмеризм
настрої гедонізму
рівень речової насиченості
стратегія стриманого споживання
Дата публікації: 2017
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Зоська Я. В. Споживча соціалізація як відповідь поширенню консьюмеризму в Україні / Я. В. Зоська // Освіта та соціалізація особистості : матеріали V Всеукр. інтернет-конф. (Одеса, Запоріжжя, 12-13 травня 2017 р.). — Одеса ; Запоріжжя, 2017. — С. 52-53.
Короткий огляд (реферат): На початку XX ст. відбулись кардинальні зміни: споживач став ключовою фігурою для зростання економіки; споживання стало визначати пріоритети виробництва; заплановане застарівання стало таємним механізмом масового споживання, яке виходить далеко за межі потреб для існування; свобода та щастя від нестримного споживання стали основоположними стовпами формування суспільства споживання. Споживання стало культом доби, а консьюмеризм став загальносвітовим трендом споживчого гедонізму
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2720
Розташовується у зібраннях:Освіта та соціалізація особистості (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zoskina.pdf135.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.