Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2719
Назва: Ком’ютерні ігри: простір конструювання суспільних відносин студентів
Інші назви: Computer games: the space for constructing student social relations
Автори: Безрукова, Ольга Анатоліївна
Ісмаїлов, Самір Тіфліс Огли
Ключові слова: проблема гейміфікації
віртуалізація суспільної свідомості
вплив комп’ютерних ігор
взаємозв’язки соціальної структури
Дата публікації: 2017
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Безрукова О. А. / О. А. Безрукова, С. Т. О. Ісмаїлов // Освіта та соціалізація особистості : матеріали V Всеукр. інтернет-конф. (Одеса, Запоріжжя, 12-13 травня 2017 р.). — Одеса ; Запоріжжя, 2017. — С. 51-52.
Короткий огляд (реферат): За останні 3 роки розвиток комп’ютерних ігор досяг неймовірних результатів, окрім того, простежується тенденція до ще більшого його посилення у майбутньому. Відбувається широка диференціація комп’ютерних ігор за ігровими платформами, та ще більша – за ігровими жанрами
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2719
Розташовується у зібраннях:Освіта та соціалізація особистості (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
bezrukova2.pdf139.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.